zaterdag 13 augustus 2011

huiskamerconcert

Vrijdag 26 augustus van 20.00 tot 23.00 is er weer een huis kamer concertje bij Dirk van nummer 57.
Je moet er wel snel bij zijn.
Meer informatie
Ja, 't was aangekondigd: dan toch weer een huiskamerconcertje.
En vroeger dan ik zelf had gedacht...

Fernant Zeste, uiterlijk Mr. E, vanbinnen één brok blues.
http://www.myspace.com/fer​nantzeste
http://www.reverbnation.co​m/fernantzeste

In CC57 stapt Steven "Vlévy" Sarrazyn uit het publiek, pakt zijn smoelschuiver en schurkt zich tegen Fernants gitaar aan.

Later op de avond geeft Fernant zijn opgewarmde stoel door aan een mystery guest.
Die vroeg me uitdrukkelijk anoniem te worden aangekondigd.
Dat je hem/haar kent lijdt geen twijfel.

Deuren: 20:00u.
Begin concert: 20:30u.
Maximum aantal plaatsen: 30
RESERVEREN VERPLICHT (jezelf als "aanwezig" zetten voor dit evenement
Toegang: gratis; vrije bijdrage in de hoed
Dranken aan €1/glas (Duvel €2)


reserveren kan bij Dirk


Geen opmerkingen:

Een reactie posten